سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
الکترونیک - میکروکنترلر

اساس کار این مدار بر مبنای خطای چشم انسان است، من از LED های RGB استفاده کردم،میکروی مدار mega32 است که در فرکانس 16 MHZ کار میکند، برنامه ی مدار بسیار کامل است و این مدار قابلیت نمایش ساعت، تقویم، دما و متن های تبلیغاتی را دارد، برای چرخش مدار از یک موتور 6000 دور در دقیقه استفاده کردم که باعث میشه LED ها هیچ رفرشی نداشته باشند، از آنجایی که نوشتن برنامه ساعت گردان-تابلو روان گردان زمان زیادی برده لذا من تصمیم دارم که کدهای برنامه را بفروشم، توجه داشته باشید که تمامی توضیحات در مورد ساخت این مدار داده خواهد شد و کسانی که کد این برنامه را از من خریداری کنند، می توانند نسخه های جدیدتر برنامه را با تخفیف 40 درصدی دریافت نمایند، همچنین مدار کامل و ساخته شده ی این تابلو با قطعات SMD که قابی زیبا نیز دارد به فروش می رسد و قسمت های مختلف مدار مثل PCB نیز به صورت مجزا به فروش می رسد، برای دریافت اطلاعات بیشتر به ایمیل من پیام دهید.

 

اگر این مطلب رو خواندید نظر یادتون نره  .

در صورتی که هرگونه سوالی در مورد این مدار داشتید در قسمت <<نظر بدهید>> بنویسید تا به سوالات شما پاسخ بدهم .

استفاده از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

من قصد فروش برنامه ساعت گردان و تابلو روان را دارم برای خرید این برنامه ها در قسمت ««نظر بدهید»» و یا ایمیل  پیغام بگذارید تا از قیمت آن مطلع شوید.

با تشکر

 

 

 




موضوع مطلب :

       نظر
پنج شنبه 91 اردیبهشت 7 :: 7:32 عصر